Tuesday, February 21, 2012

HATI-HATI dengan KEROPOK LEKOR

Salam semua..
Siapa suka makan keropok lekor? kalau orang TERENGGANU kompen memang suka sangat makan keropok lekor kan?hihi.Memang bes sangat-sangat keropok lekor. Tidak kira le yang goreng or rebus semua bes tapi qienah memang suka yang goreng garing.bes sangat..

TAPI..

Anda semua perlu berhati-hati dengan KEROPOK LEKOR GORENG..

KENAPA??

hihi..Tiada apa-apa le, qienah cuma harap korang yang mahu menggoreng keropok lekor perlu lebih berhati-hati ye. Nanti jadi macam qienah ni, dah buruk n parut di muka n tangan kesan daripada menggoreng keropok lekor segera petang semalam.huhu.Keropok tu melekat, qienah nak le asingkan keropok-keropok tu tapi tak tau kenapa tiba-tiba keropok meletup, abis minyak juga meletup sama.huhu.

Pedih sangat rasa masa kena tau.(nak nangis rasa tapi cover..kih..kih..) En bobos cepat-cepat menyapu ubat gigi di tempat kena minyak tau..alhamdulillah tak gelembung cuma ada kesan gelap je sekarang. insyallah nanti hilang le parut-parut ini.

So, lepasni kena lebih berhati le semasa mahu menggoreng keropok lekor..^_^
Ada hikmah semuanya..



LIKE??KASI KOMEN SIKIT

2 00 suka bertanya..:

Pupel Liyana said...

adoi kene tipu haha ingat hati2 sebab ada ulat ke apa. hehehe.

Qienah said...

sori..:)
pepn, mmg kena hati2..ingt 2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...