Wednesday, December 21, 2011

UPDATE checklist WEEDING

Salam semua..
ngada2 nak update pulak.kih2..tak lama dah, sebulan je lagi tinggal..hope masa majlis nanti tak hujan le,,bukan oe,asyik hujan je sekarangnikan.tak boleh nak tentu.huhu.ye x?


borang nikah
dah setle dah.ptg tadi g amik surat kebenaran kahwin..pasni kena ata kat jurunikah pulak.

kad kahwin
dah siap sepenuhnya, tinggal mintak alamat kawan2 n pos je.

baju
dah siap, 2pasang je..1untuk majlis umah..satu untuk majlis di rumah en.bobos.cuma kena cari tudung n veil je le.1 dah de..

hantaran
barang dah de, tinggal untuk gubah je..so, sekarang duk google le..buat sendiri je..hope lawa.hihi..

pelamin
dah g booking ari 2tp tuan kedai tak de, pekerja ye baru lak..cam tak tau nape..insyllah minggu depan pergi kedai 2 tanya camne..~ problem sekarang, tak bagitau mak lagi.huhu..~

doorgift
tengah mikir lagi nak kasi pe lagi..kerepek kot..yang VIP kasi felt hasil tangan qienah..kalau korang nak tengok hasil kerja qienah, leh g kat e.L.e design.

makanan
atas mak 2..pepn, mak dah tanya tukang masak.

kanopi
atas ayah.hihi..

so, takatni alhmdulillah..ok je..
tapi kekadang terpikir juga, mampu ke qienahni jadi isteri orang ye..huhu..semoga semua diberkati olehnya.amin..

LIKE??KASI KOMEN SIKIT

3 00 suka bertanya..:

Tihara said...

Semuga semuanya berjalan lancar dan ikatan berkekalan selamanya

CaHaYa^KetEnaNGan said...

pelamin macam mana??

Qienah said...

xbgitaupun lagi.hoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...