Sunday, October 30, 2011

SAKIT KEPALA

salam semua..
sakit kepla??korang pernah tak sakit kepala??mst pernahkn??hihi..adat le jadi manusia.de macam2 problem. ye x?huhu.so nape korang buat ye nak atasi sakit kepala ni??huhu.ntah le kenapa sakit je kepala ini.sabar jekan.dugaan semua.huhu.


dari pembacaan qienah, sakit kepala disebabkan oleh --->

Tekanan
Kemurungan
Migrain
ketegangan dalam mata
kejang otot
sakit gigi dan tulang rahang
angin ahmar
darah tinggi

so, nape korang buat ye bile sakit kepala??cam qienah ke??

makan-makan
~ patut le makin berisi je leni.haha..tapi betul, tension2 or geram..cari makan le..kurangkan mikir macam2.btol x?

kemas rumah
~ xle, kemas bilik je..umah besar sangat..xmampu nak ngemas..kui2..kalu bilik memang puah ati le kemas.siap basuh n lipat2 semua baju yang de..hihi..xsuke serabut2..so baik ngemas..ilang tension.hihi.

blogwalking@menulis
~jalan2 ke blog2..dapat kepuasan jugakan?hihi..kadang2 dapat idea untuk menulis..ilang juga stress skit2.

shopping??
~ xkot..kat mane le nak shopping di sini. lagipun nak kuar jadi malas tapi kadang2 buat juga..kuar tengok jalan2..kira cuci mata.ke gane?hihi..

tidur
~ni cara memang dah tak tau nak buat pe.hihi..tidur n tidur..hope bangun dah xsakit.ye x?

makan penadol
~ni kalu xtahn sangat..kira nak tidur pun xleh..so makan penadol le ye..tapi banyak fakta kate tak bagus di amal selalu.betol ke?

so,g2 le.sakit 2adalah penghapus dosa..kita kena terima n cuba mengatsinya..ye x?





LIKE??KASI KOMEN SIKIT

3 00 suka bertanya..:

fiQ'Ra said...

kalau mas, pening pegi tgk cerita kartun.. apa2 jenis kartun pun :D

Qienah said...

mmg peminat kartun le ye..sm le,akakpun ske kartun..kalau layan bebudak, de idea n cite dgn diorg..:)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

✿ Myra ✿ said...

saya tido je..hehehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...