Saturday, October 29, 2011

30sen??

salam semua..
alhmdulillah dah umah.awl juga sampai.kul4.35 pagi. 3 hari juga le g jejalan KL.cuti deepavali le konon.hihi.ikut hati tak nak balik lagi tp wak camne..xleh g2..kena blik juga.hihi..sementara tggu subuh, berblog jab.hihi..

nak kate lama xg jejalan, xjugak tp jab je naik hrga ye..
apa 30sen???


ni dieeeee...

10q en.google..

masuk toilet.huhu..
ingt lagi dulu, 20sen je..mmg jab je dah jadi 30sen.lama2 nanti masuk toilet sama je dengan bina toilet.kua2..so, masa 2korang nak buat pe?toilet umah je le.hihi.tapi de lagi mahal kn??50sen..RM2 de juga.yang xbes dekat mall2 de juga kena bayar utk masuk toilet.ingat free je.huhu..

yang pasti, hidup zaman sekarang..di mana2 n nak buat pe duitkan..duit oh duit..untuk tol korang ye..ramai peminat.hihi..

p/s : bersyukur le dengan pemberian NYA.

LIKE??KASI KOMEN SIKIT

10 00 suka bertanya..:

Miss Nadya said...

zaman sekarang kan??

nad tag..:)

1 :: Tagged ツ
2 :: Review Real Steel ツ
3 :: Photoshoot ツ

Miss Nadya said...

new entry ::

1 :: Tagged ツ
2 :: Review Real Steel ツ
3 :: Photoshoot ツ

Qienah said...

btol..zmn sekarang..

Cik Purple Pinkypuff said...

hahaha.. masok tandas pon naek harga.. fening fening.. hahaha.. :D
jom skodeng..
Game yang MENGHINA ISLAM | BUKTI JELAS!

join sekali GA sy.. :)

2nd GIVEAWAY by CIK PURPLE

Qienah said...

xde yg xnaik kat malaysia ni.huhu.. sbr je..insyllah nnt join GA 2ye..:)

Princess Nur said...

paling tk puas hati bila harga naik tapi servis hampeh..tandas tetap kotor dan busuk jugak..kan? ;)

Qienah said...

btol 2,nak naik biar le beri perkhidmatan yang terbaikkan..ni hampeh..sabar je..

CaHaYa^KetEnaNGan said...

ini mst sogo la tu

Qienah said...

bkn sogo je..IOI sama juga.haha...

fiQ'Ra said...

buang air kat rumah siap2... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...