Wednesday, October 12, 2011

MERAJUK??

kua2..kua2..tua2 merajuk lagi ke?buat malu je..ye x?hihi..

masamnye muka ye..:(

masih ingt lagi ayat mak, kalau rasa de orang nak pujuk. ngajuk le..kalau xde, jangan ngade2 nak ngjuk.xde siapa nak layan.hihi..tapi kadang2 suke juga sakat orang suka merajuk2ni..ye x?nak2 adik2 qienah le..asal mak xnak xbeli nape or ikut cakap ye, konpem ngajuk lalu.hihi..

cam tadi de sorang murid kelas qienah, kawan diorang duk sakat2..kira kn buli sikit je..bukan sakat pe, ejek skit je. ngajuk dh..berair mate2.hihi..laki pulak 2...tp si cikgu ni tengok je..xpandai nak pujuk.haha..sama2 perli de..ish2 bertuah tol cikgu.hihi..tapi last2 ok gak, dh xngjuk. si cikgu marah n cubit skit si buli 2..okle dia.hihi.budak2..

mmm.. perasaan..hati kita ni leh jadi lembut seperti kapas tapi hati kita ni juga boleh jadi sekeras batu..btol x?



LIKE??KASI KOMEN SIKIT

5 00 suka bertanya..:

fiQ'Ra said...

tak pe, merajuk ni kdg2 comel, kdg2 buat org meluat kan..

Qienah said...

betol2..de perasaan baru di katakan manusia..btol x?:)

Cik gigi kaca said...

btol..btol...=)

[sutera kasih] said...

hati perempuan umpama kerak nasi hehe

Qienah said...

ske sgt mkn kerak nasi tau.hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...