Monday, January 28, 2013

HABIT BARU ALEESYA

Assalamualaikum


Hoho...Dah ada habit baru anak mama sekarangni ye, suka sangat hisap jari.. tangan kiri pulak tu.. apa le perangai ye.. Dulu perasan, kalau ye lapar ngat memang hisap jari, siap berbunyi-bunyi lagi tapi sekarang tengok, baru sudah menyusu pun nak hisap jari lagi. Tak kenyang ke anak mama ni ye. huhu. Duk google-goole de yang kata memang jenis tabiat budak, Ada yang kata, jenis budak baik yang suka hisap-hisap jari ni. Ada lak kata bahaya, takut jongang pulak giginya nanti. Entah lah, kena fikir +ve n cuba buat Aleesya tak hisap jari lekan.. Tapi kekadang tengok cute n comel anak mama ni hisap jari. hihi. Pepun, yang penting tangan Aleesya bersih lekan.. oh Aleesya..




LIKE??KASI KOMEN SIKIT

7 00 suka bertanya..:

alin said...

takpelah, bayi memang ada ketikanya macam tu. sampai satu tahap nanti berubah lagi..

singgah dari Lulu-Pages :)

http://alindanblog.blogspot.com/

Tihara said...

yg selalu akak dengar budak baik isap jari, insha Allah jadi anak solehin :)

PILOT LOVER said...

comelnyer baby..eeiii gerammm :)

Qienah said...

itu lah, dengar bagus..hope g2 lekn..

thank you..

QasehnyaRania said...

hisap jari tak pa jgn hisap puting.. ;D

Nisa Greennnpanda said...

mkin comel lak die.. hehe..
owh, kak qienah pgl die aleesya eh..

QasehnyaRania said...

yg jonggang tu kalau kasi puting dekat bby..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...