Wednesday, January 2, 2013

ALEESYA DAH BERAT

Assalamualaikum..



Alhamdulillah, dah bertambah berat anak mama ni ye, minggu lepas g cucuk untuk 2bulan. Dah naik jadi 3.7kg dr 2.4kg..naik mendadak juga tu.huhu. Gane tak naik, asyik nak menyusu je.hihi.. tapi Aleesya still kecik juga d mata orang, bukan apa 3.7kg katanya tu baby lahir. anak-anak diorang lahir berat dalam lingkungan itulah tapi Aleesya umur 2bulan baru berat banyak tu.Tak kisah la apa orang kata, yang pasti mama tengok Aleesya dah membesar n sihat. mama dulu lahir 2.4kg gak.kecik juga, socam mama ye lekan.hihi.




LIKE??KASI KOMEN SIKIT

6 00 suka bertanya..:

Ema Blog said...

sihatnya dia..geram nak cubit..

Mimie said...

bambamnye die..rase nak cubit je

Qienah said...

hihi..alhmdulillh sihat..

Miss N @ Nadia said...

comelnya budak kicik ni, nak cubit bley??

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel sgt..

Mimie Najib said...

suka ngan baby..geram tgk ank akk ni.. bam2 iye ye.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...