Monday, May 21, 2012

SURAH TERBAIK SEMASA MENGANDUNG

Assalamualaikum..
Ni qienah nak share apa yang qienah baru baca tadi. khas buat untuk ibu yang tengah mengandung cam qienah lekan.hihi..


Banyak juga surahnya ye..tapi apa-apapun, sebaik-baiknya kita baca le satu al-quran.ye tak?mak selalu message tanya, dah berapa kali TAMAT baca quran sekarang.huhu.Malu pulak, tak keje tapi quran tak TAMAT lagi tahunni.huhu..pepun, insyallah akan TAMAT juga, dah banyak juzuk baca..alahmdulillah..




LIKE??KASI KOMEN SIKIT

5 00 suka bertanya..:

twinscraftlife said...

hi hello~ please visit our handmade craft blog for unique and rare handmade crafts and soaps here~ We sell bags,pencil cases,korean name tags and soap~ http://twinscraftlife.blogspot.com
http://thesoaplicious.blogspot.com

diana said...

akak tak de baca surah2 tertentu je..
akak baca macam biasa..baca dari mula..
tak mengandung pun baca sebab nak didik maisara ni mengaji hari2..kalau kita tak ngaji dia pun malas nak ngaji sebab tak de teman katanya..:)

Tihara said...

tahniah qienah...moga nanti dapat cahayamata yang solih solihin :)

Ida Firdausi said...

oh nice sharing dear.. nanti kalau dah preggy boleh amalkan ni :)

Qienah said...

betul tu k.diana, baca semuakan..alhmdulillah dari sekarang dh juzuk 20.insyallah tak lama lagi tamat..

thank k.tihara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...