Tuesday, February 1, 2011

KENALI org bln MEI ini

* Keras hati & degil.
aku mmg degil.klu dh kte 2,2 le.haha..tp aku rs le,sekeras2 ak xde le keras sgt..lm2 ok je..leh je dgr pe org kate..ye x?pepn gne nk berubah ye..huhu..sapekh yg boleh brthn dgn aku ye..

* Kuat semangat & bermotivasi tinggi.
ade semngat ke?myb..motivasi mmg tggi gk..xmdh le down.hihi..

* Pemikiran yang tajam.
tajam gk kot..leh bdget pe org ckp.haha..tp klu nk lg tjm kn asah dhni..asah dgn pe ye.hihi

* Mudah marah apabila tidak dikawal.
myb kot..coz de sorg hmba ALLAH 2slalu ckp yg akuni ske mrh2..asl ckp je..mst kte mrh..pdhl bgtau je..myb nada suara krs skit..kte mrh lalu..cdih plk rs..huhu..tp kdg2 mmg btol aku ske mrh tp mrh mmg de sbb..bkn sjepn.huhu..so, bljr jd penyabar le sakinah oi..mrh 2prgai syaitan..ingt 2..lgpn org 2xsuke..

* Pandai menarik hati & perhatian orang lain.
ygni aku xtau..kn ty org lain, btol x.hihi..

* Perasaan yang amat mendalam.
btol kot, akuni setia..mne de berbelah bg..so mmg mndlm le..xcy dh.huhu..untg 2tau.hik2..

* Cantik dari segi mental & fizikal.
ygni kn ty org gk..tp yg psti mmg org kate aku cute..kecik2 molek,hihi(nk prsan dh..)

* Tidak perlu dimotivasikan.
xleh gk..kdg2 kn bg motivasi gk..klu x lupe dr.ye x?

* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
mmgpn..mle2 dh yakin tp tup2 dgn org lain ckp g2..ikut je..syuh2..jgn kcau pndpt sy..hihi..

* Mudah dipujuk.
xyh pujuk..aku mmg leh pjuk dr sndri..lgpn nk ngajuk pe..bab kate mk aku..klu rs ktni ade org nk pjuk..ngajuk le..rs x, ngajuk le sorg..no lyn..hahaha..tp sori dlu le, aku MMG XPNDAI pjuk org..2plg lmh le..

* Bersikap sistematik (otak kiri).
otak kiri pdai mate kn?so ygni konpem kot..aku adalah student pure mate..mmg suke mate..lgpn aku mmg ckgu mate..reti ajr mate je..yg lain kureng..hihi.

* Suka berangan.
ygni mmg suke..knpe ye..nth..nk2 bile nk tdo..sblm llp 2 mcm2 brangan..npe le bruk prgai..ni le antra kesukaan syaitankn..masyallah..sakinah..huhu..

* Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.
de le jgkni..kdg2 mmg dh tau tp 2le..org stay kate yg sygni xreti2 jg ati org..xdpt nk mggembirakan org 2.huhu..dh xtau nk bt mcmne dh..tolonglah sakinah ni..huhu..

* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.
telinga le yg selalu..xtau knpe..asyik gtl je..korek telinga acap dh..huhu..1lg akuni mdh sakit kepale kot..penyakit ape ye..sape tau?leh tlg akuni..huhu..

* Daya khayalan yang tinggi.
khyal xsm dgn berngan ke?hihi..

* Pandai berdebat.
pdai jg tp pyh nk mng2..last surender gk..mls nk base2 org kte..huhu..tp 2le, xleh berdebat ngt..nnt jd lain plk..org kte, kerana mulut le badan binas..so, sakinah kn jg mlut lekn.huhu..

* Fizikal yang baik.
alhmdulillah..mg sntiasa baik.

* Kelemahan sistem pernafasan
ygni xtau plk..nk kte aku sesak nfas xde plk..boleh je..alhmdulillah prnafasan sakinah baik..

* Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
sastera?haha..rs nk trgelak de..bile plk aku suke bersastera ye..xdepn..klu seni mmg le..i like sesuatu yg kreatif..nk2 yg colourful..mnrik je mate ini mmndang..huhu..nk2 skrg qienah mmg de bisnez craft..kreatifkn..hihi..muzik?mmg krg le..xmnt ngt..cb ty lgu npe2, mmg fail..xllus le.hihi..melancong?mmg suke brjln tp jln2 yg bes le..xnk le g tmpt yg xmnrik.hihi..

* Tidak berapa suka duduk di rumah.
ni plg xlogik..xsuke dk umah nk dk mne..sek?haha..mmg umahku syurgaku tau..xpe le xorgpn..jnji dpt dk umah..bes je..

* Tidak boleh duduk diam.
cmne mksd xleh ddk diam 2?dk sje ke?myb btol..aku xleh le dk sje..puah giler bngang tau..mmg akn usha mncr kje yg leh dlakukan..cm skrg le..tgh mnulis walaupun xri.huhu..

* Tidak punya ramai anak.
ni belum pasti coz aku belum kwen..tgk le nnt..sape le nk kwen dgn akuni ye..byk songel.haha..

* Rajin dan bersemangat tinggi.
rjn ikut mood..bkn rjn slalu..hihi..

* Agak boros
yg lastni nth btol x..akuni bkn jns suke mmbeli..akuni mngira gk kot..huhu..1je yg bruk klu bab duit, pntang de sales..mst nk bli..bkn pe,time 2 leh mrh2..leh bli byk2..ye x?:)

so, korang rs btol ke smua 2?amk dr kajian Dr Fadhilah amsah 2.huhu..



LIKE??KASI KOMEN SIKIT

0 00 suka bertanya..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...